15 april 2014

Utfordring # 79

Da er det påskeferie, og vi håper dere alle hygger dere om dere om dere er på hyttetur, har reist på ferie et annet sted eller tilbringer påskedagene hjemme.
For deg som har lyst til å bruke feriedagene på scrapperommet så kan vi friste med en ny utfordring her hos Vintageutfordringen i dag.


Alt er lov/Anything goes
VINTAGESTIL

Om du er ny hos oss så merk deg at vi kun godtar bidrag i vintagestil.
Hvis du er usikker på hva det innebærer så ta en kikk under fanen "Vintage - hva er det?"

Frist for innlevering er 28. april kl. 22.00.



Denne gangen er vi så heldige å ha med oss hele 3 gavemilde sponsorer!
Og siden vi har 3 premier, så har vi denne gangen valgt å fordele de blant bidragene som blir stemt fram som topp 3.


We are a team of creative women, who cannot imagine their world without paper, glue and creative process.
Scrapbooking is our passion. And we love to share this passion with other scrapbookers. For this reason 7 Dots Studio exists. Quality of our products is our priority. Each our collection is made of highest quality materials - thick scrapbooking paper (250gsm) acid-free, ligning-free, archival and highest quality matt stickers. We use materials from leading manufactuers in paper industry.

Den som blir stemt fram på 1. plass vil motta en flott pakke fra 7 Dots Studio bestående av:



den nye papirkolleksjonen Illumination - både i 6x6 og 12x12



og 2 stempelplater.



Welcome to The Ribbon Girl online store - we are Mother and Daughter, Mary and Andrea, and have always crafted but it became more and more difficult to buy very small quantities of good quality ribbon, lace, and embellishments. In 2010 we decided to open our own online store The Ribbon Girl so we could make very small (or large) quantities of top quality products available to all crafters at reasonable prices - so you can mix and match and make your craft budget go further.

Den som blir stemt fram på 2. plass mottar


og 3. plassen vil få et digitalt utklippsark fra

by digital Paper



Blant de som ble stemt fram til topp 3 i utfordring # 74 og # 75 var det 

Liv Arnevik aka Kreatussa

som stakk av med seieren om å få være gjestedesigner hos oss i april. 
Og vi lar henne presentere seg selv:


Jeg heter Liv Arnevik, er 1967-modell og bor i Trondheim.  Jeg er gift og har 2 gutter på snart 11 og 20 år.
I blogg-verdenen bruker jeg navnet Kreatussa.  Jeg har alltid likt å holde på med noe kreativt, og har vært innom mange forskjellige hobbyer.  Jeg liker å fotografere, og tar gjerne med fotoapparatet på tur ut i naturen på jakt etter motiver. Jeg har lenge likt å lage personlige kort til slekt og venner, men det var først for et par år siden jeg begynte å oppdage hva som finnes av utstyr og teknikker i scrappe-verdenen.  Og fra da av var jeg solgt:)   Dette er så absolutt blitt min hobby, der jeg kan la det kreative få fritt spillerom.  Jeg liker å prøve ut forskjellige teknikker,  og lager kort fra det helt enkle (CAS) til lag-på-lag og vintage-stil.  Jeg er opptatt av detaljer, noe som ofte fører til at jeg bruker lang tid på et nytt design:)   Inspirasjon henter jeg mye fra internett. Det er så mange flinke og kreative folk der ute, og det er veldig inspirerende å lese andre sine blogger.   Jeg håper at min blogg også kan være til inspirasjon for andre.  Min blogg finner du HER.


 Jeg har laget et staffeli dåpskort med "metall"sylinder for pengegave eller personlig hilsen. 

Tusen takk for at jeg fikk være gjeste-designer hos Vintageudfordring!



7 Dots Studio har også sponset jentene i Vintageteamet med lekkert papir og tilbehør.
Her er litt inspirasjon fra oss:








3 kommentarer:

  1. Nice dt items ladys!
    I'm entering with my egg cone tis time.
    Happy easter everyone!
    Greetings Maia

    SvarSlett
  2. Så nydelige bidrag. Bare måtte innom for å titte. Er jo så mye flott inspirasjon! :)
    Tusen takk!

    SvarSlett
  3. Olá!
    Somente hoje conheci este blog e meu encantamento foi enorme diante de projetos tão maravilhosos!!!
    Infelizmente, não cheguei a tempo de participar deste desafio mas, com certeza, estarei participando dos próximos.
    Parabéns a todas as DTs e também às que concorrem, belos trabalhos!
    Abraços,
    Marlei
    Brasil

    SvarSlett

Takk for din tilbakemelding!