15 november 2013

Challenge # 70 - Christmas

Bare 5 uker igjen, så er det jul! 
Jeg regner med at de fleste av dere er i god gang med å lage julekort og andre julerelaterte prosjekter.
Og da passer det vel godt med enda en utfordring med tema JUL!
Som sist, så vil vi se julekort eller andre julerelaterte prosjekter i vintagestil.

Frist for innlevering er 28.11. kl. 22.00.

*****

Only 5 weeks to go, then it's Christmas!
I assume most of you are well underway to make Christmas cards and other Christmas related projects.
And then it fits well with another CHRISTMAS challenge!
Like last time, we will see Christmas cards or other Christmas related projects in vintage style.

Deadline for submission is 28.11. at 22:00.

Denne gangen er det jeg, Filharmonica, som gir bort en vintagepakke full av godbiter til vinneren av utfordringen.

*****

This time it is I, Filharmonica, who are giving away a vintage package full of goodies for the winner of the challenge.

Her er DT jentenes flotte bidrag til inspirasjon for deg!

*****

Here are the DT girls beautiful contributions for your inspiration!



I have layered and distressed all the papers, added large snowflakes and branches, "rippled" the journal stripe of the paper, and added lots of snow for real Christmas feel!



Jeg har brugt papir i "julefarver" og pyntet med stickers, perleswirls og hvid acrylmaling. Tagget er stort nok til at kunne bruges som julekort eller det kan bruges som dekoration i hjemmet.



Jeg har laget et julekort av hvit kartong som jeg har kledd med gamle boksider. Kortet er pyntet med vintagebilde, rammet stanset ut i kraftkartong, osteklut, blonder, utstanset snøkrystall og halvperle. 
Stempel fra Kort og Godt.

Gunn


Jeg har brukt mønsterpapirer fra Ladybug and Friends og Inkido. Alle papirer er revet og behandlet litt røft.
Trærne er en Tim Holtz kombinert dies og stempel. På trærne har jeg brukt Fran Tage i fargen Chunky white. Jeg har brukt Gesso på blomster, blad og litt rundt omkring.

1 kommentar:

  1. Nydelige kreasjoner fra teamet!
    Jeg har to separate bidrag til utfordringen, et posekort og to fyrstikkesker som jeg sender inn "sammen", men jeg får bare lagt en link inn siden de er publisert i samme blogginnlegg, håper det går bra. :)

    SvarSlett

Takk for din tilbakemelding!