01 mars 2013

Utfordring # 55 - Blomster

Velkommen til en ny utfordring hos Vintage Udfordring.

Denne gangen er det jeg  Gunn,  som har æren av å  være vertinne og jeg håper
at oppgaven faller i smak:)

Temaet denne gang er : Pynt med blomster

Det livner snart mot vår, så hva passer vel ikke bedre:)
Blomstene kan enten være selvlagede eller kjøpte, men husk at prosjektet SKAL være VINTAGE. 


Deadline d. 13. marts kl. 22.00

Læg et direkte linkt via Inlinkz, når du er klar med dit bidrag.
Reglerne står i sidebaren. Læs dem venligst.
Husk at det skal være et direkte link til det indlæg med dit bidrag, så vi nemt kan finde det.

Hvis du ikke har en blog, kan du sende dit bidrag til vores mail: vintageudfordring@gmail.com


...


Welcome to a new challenge at Vintage flow challenges.

This time I Gunn, who has the distinction of being the hostess and I hope
that the task would be something :)

The theme this time is: Decorate with flowers

It livens soon as the spring, so what fits no better :)
The flowers can be either handmade or purchased, 
but remember that the project MUST be VINTAGE.


Look further down the topic of inspiration from the design team.

Deadline the 13th march at 10.00 pm


The rules are in the sidebar - Please read them.

Place a direct link via Inlinkz when you are ready with your contribution.

Remember that it must be a direct link with your contribution, so we can easily find it.


You can also sent your contribution to our mail: vintageudfordring@gmail.com


....

Sponsor:

Vi er så heldige at have Kreativ Hobby med som sponsor for denne udfordring.



Kreativ Hobby holder til i Larvik og er Norges største leverandør av umonterte stempler. I tillegg til egen design forhandler vi også andre merker og har stort utvalg av tilbehør til stempling og scrapbooking. Med mer enn 1000 stempler fra egen design har Kreativ Hobby et stort utvalg av stempler. I april 2005 kjøpte Kreativ Hobby alle rettigheter til Stampinavia Design. Dette er nå i vårt eget sortiment.  Kreativ Hobby har opphavsretten til alle motiv/tekster på våre stempler i henhold til norsk love om opphavsrett (copyright). 
I vår butikk i Larvik finner du det samme utvalget som på internett, pluss litt til. Vi holder kurs i scrapbooking og kortlaging i våre lokaler i Larvik.

Bloggen
Webbutikken
Facebook


...

GDT: Mona Vestpåsveen

Hei

 Jeg heter Mona Vestpåsveen, er 46 år og bor på Raufoss.
 Jeg er ikke gift, men har hatt den samme mannen i 26 år:):) Sammen har vi 2 barn.....Andreas og Guro.
Til daglig jobber jeg i verdens beste butikk - Lykke - godtebutikken for garn og hobby. Navnet sier vel alt, og at det er det perfekte stedet for meg.
 Scrapping begynte jeg med for 8 år siden og her har jeg virkelig funnet hobbyen med stor H. Dette er som skapt for meg:)
 Jeg lager både kort og layouter, og elsker å bruke blonder, blomster og annen vintagestæsj på det jeg lager.
 Jeg er nok ikke så flink til å bruke sterke farger på det jeg lager. Det går mest i sarte og duse toner.
Jeg koser meg og tilbringer mye tid på scrapperommet mitt, deilig å ha et sted å trekke seg litt tilbake og bare være kreativ.
 Nå er jeg med som designer i Anonyme Scrappere som er en utfordringsblogg og det koser jeg meg med.



http://monavscrappeblogg.blogspot.no/






Lizzi

Flowers....there's nothing more beautiful than flowers...


Heidi
Jeg har brukt mønster ark fra Pion Design. Alle sider er rufset og svertet.
Motiv fra Lunagirl.
Div. blomster, blonder og dies.
Knapp med hyssing, kakeserviett og en tag har jeg også tatt med.


Gunn

Motiv fra Ladybug and friends.
Blomsterdies fra Spellbinders.
Dies fra Magnolia.
Notedies fra Die Namics.
Jeg har sydd med siksak på motivet, raspet alle kanter.
Malt med Gesso, brukt litt glitterlim, perler og en veske av metall.


Vi glæder os meget til at følge jeres bidrag :)



4 kommentarer:

  1. Fantastiske kort dere viser fram... Herlig Vintage.. Jeg har prøvd meg jeg også.. :o)

    SvarSlett
  2. Oh what a lovely Challenge. Lovely Dt work too. Judy x

    SvarSlett
  3. Jeg vil også gerne prøve lykken med mit LO, jeg ved ikke rigtig om jeg har gjort det rigtig. knus morkaren.

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett

Takk for din tilbakemelding!